Актуални новини
СЪОБЩЕНИЕ
Във връзка с увеличаване броя на постъпващите в Административен съд – Пазарджик документи, посредством обявените на интернет страницата на Административен съд - Пазарджик електронни пощи и с оглед необходимостта от оптимизиране получаването на електронни документи до стартиране в пълен обем на Единния портал за електронно правосъдие Ви уведомяваме, че считано от 10.01.2022 г. електронни документи могат да бъдат изпращани само на официалния електронен адрес на съда: pazardzhik-adms@justice.bg.
Електронни документи, свързани с извършването на процесуални действия и удостоверителни изявления задължително трябва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Изпращането на електронни документи по съдебни дела в деня на провеждане на открито съдебно заседание по тях следва да се извършва не по-късно от 2 (два) часа преди обявения час на разглеждането им.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД -
ПАЗАРДЖИК: /n/