C C C C A+ A A- X

Актуални новини

СЪОБЩЕНИЕ

          Във връзка с увеличаване броя на постъпващите в Административен съд – Пазарджик документи, посредством обявените на интернет страницата на Административен съд - Пазарджик електронни пощи и с оглед необходимостта от оптимизиране получаването на електронни документи до стартиране в пълен обем на Единния портал за електронно правосъдие Ви уведомяваме, че считано от 10.01.2022 г. електронни документи могат да бъдат изпращани само на официалния електронен адрес на съда: pazardzhik-adms@justice.bg.

Електронни документи, свързани с извършването на процесуални действия и удостоверителни изявления задължително трябва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).

Изпращането на електронни документи по съдебни дела в деня на провеждане на открито съдебно заседание по тях следва да се извършва не по-късно от 2 (два) часа преди обявения час на разглеждането им.     

 

                                                   ПРЕДСЕДАТЕЛ НА

                                                   АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД -

                                                   ПАЗАРДЖИК: /n/

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация